AC Pramen


Pro spokojenost hostů jsou nezbytné kvalitní služby a příjemný, dobře pracující personál. A dobrý systém. Systém, který zabezpečí hladký chod lázní a zároveň ohlídá finance. Specializovaný systém pro lázeňství, hotelnictví a wellness zařízení. Jedinečnost řešení AC Pramen spočívá v provázání provozních, léčebných i ekonomických dat v jednom systému na bázi Microsoft Dynamics NAV (Microsoft Dynamics 365 for Financials).

Stažení letáku

Nechte se hýčkat!


Znáte ten pocit, kdy vše funguje jak má? Hladce, bez nečekaných potíží. Na první pohled jednoduše a jaksi samozřejmě. Obvykle to není dílo náhody, právě naopak. Je za tím důkladná příprava a spousta úsilí, ze kterého vzejde určitý systém, řád, pravidla. Například váš informační systém. Vaši hosté o něm vůbec nevědí, ale přitom zásadně ovlivňuje chod celých lázní nebo wellnessu. Měl by pomáhat Vašim zaměstnancům, plánovat a zajišťovat hladký a nerušený průběh všech činností a přitom neustále kontrolovat ekonomiku provozu. Funguje takto váš systém? AC Pramen ano.

  • Connector.

    První dojem je důležitý

    Kdy host vejde do Vaší recepce, potěší jej příjemné přivítání. To ale nestačí. Očekává, že celý příjem proběhne co nejrychleji a že dostane ubytování podle svých potřeb. Pokud přijíždí po několikáté, předpokládá navíc jako samozřejmost, že už jeho speciální přání znáte a vyhovíte jim. První dojem je důležitý, ale jak to vše zařídit?S kvalitním informačním systémem AC Pramen dostává recepční propracovanou evidenci hostů, ubytovacích kapacit včetně vybavení a rezervací. Má k dispozici i podrobné historické záznamy o přáních hostů a může jim vyhovět. To vždy potěší.Zároveň s přijetím hostů začíná běžet celý návazný proces jejich léčebné či wellness péče, stravování a organizace dalších aktivit souvisejících s pobytem. Vše probíhá rychle a ke spokojenosti klientů.

  • Connector.

    Rychlé plánování procedur je základ

    Vaši hosté očekávají, že jim bude plán léčebných a relaxačních procedur ušitý na míru i s ohledem na předchozí léčbu. Že jim budou naplánované procedury dobře navazovat v čase i lokalitách. Nebudou mít zbytečné prodlevy a nebudou muset pobíhat mezi lázeňskými domy. A co teprve taková specialita, když manželský pár chce mít procedury ve stejnou dobu a volný čas trávit spolu?Pro kvalitní plánování je potřeba dostatek informací jak o hostovi, jeho požadavcích a historii jeho léčby, tak i o kapacitách a vytíženosti zařízení a obslužného personálu. Jde o složitou úlohu, kterou personál jen stěží může dobře zvládnout bez podpory informačního systému. AC Pramen Vám potřebnou podporu nabízí – umožňuje rychle a efektivně plánování procedur zabezpečit.

  • Connector.

    Hladký průběh stravování

    Chutný a zdravý jídelníček, vyváženě sestavený s ohledem na dietní omezení a preference konkrétního klienta. Hladký průběh stravování a přitom ekonomický provoz restauračního zařízení. Nesplnitelný sen managementu? Nikoli, to je realita, kterou přináší používání informačního systému AC Pramen.

  • Connector.

    Spokojený personál, spokojený klient

    Aby se k vám hosté rádi vraceli, potřebujete příjemný a profesionální personál. Určitě to znáte sami, že pokud jste zavaleni prací, nestíháte a většinu pracovní doby trávíte zbytečnou administrativou, pak není vaše práce tak kvalitní, jak byste si přáli.AC Pramen pomáhá kromě recepčních a provozních pracovníků ulehčit práci lékařům, sestrám a rehabilitačním pracovníků, kteří využívají možnosti elektronických kartoték a zdravotních záznamů. Manažerům AC pramen pomáhá sledovat, řídit a udržet pod kontrolou ekonomiku provozu lázní, wellnesu či hotelu a nabízí vždy aktuální výstupy a analýzy pro správné a rychlé rozhodování.

Přínosy a výhody řešení AC Pramen


  • Okamžitý přehled a kontrola hlavních firemních procesů včetně jejich ekonomiky
  • Důkladná evidence veškerých důležitých údajů bez zvýšení pracnosti pro zaměstnance
  • Vyhodnocování ekonomiky poskytovaných služeb
  • Zefektivnění provozu
  • Zlepšení kvality nabízených služeb a spokojenosti klientů
  • Zaznamenávání klientských preferencí
  • Pružnější reakce na měnící se požadavky trhu
  • Snadnější stanovování strategie dalšího rozvoje
  • Specializované řešení pro lázeňství, hotely a wellness, prověřené zákazníky
  • Jedinečná provázanost provozních agend a ekonomiky v jednom komplexním systému
  • Škálovatelné řešení, pružně přizpůsobitelné Vašim požadavkům
  • Moderní, robustní a osvědčená platforma Microsoft Dynamics NAV
  • Známé uživatelské prostředí ve stylu Microsoft Office
  • Integrované manažerské výstupy
  • Vestavěné CRM s vazbou do Microsoft Outlook
  • Možnost externích vstupů obchodních partnerů do systému
  • Možnost provozu formou služby, zakoupení nebo pronájmu

Referenční zákazníci oborového řešení AC Pramen



Lázeňský informační systém AC Pramen na platformě Microsoft Dynamics NAV pokrývá všechny procesy ve společnosti, včetně provozního a finančního řízení lázní a dále umožňuje flexibilní úpravy i nastavení dle individuálních potřeb lázní.

Více se dočtete zde.

Řešení AC Pramen podporuje řízení lázeňských provozů od přijímací kanceláře, správy ubytovacích kapacit a rozpisu procedur, přes podporu stravování klientů a restauračního provozu až po nástroje pro vedení lékařské agendy.

Lázeňský informační systém AC Pramen umožnil společnosti Lázně Teplice v Čechách získat přehled a kontrolu nad probíhajícími firemními procesy v reálném čase, aniž by byly kladeny vyšší nároky na obslužný personál.

Oborové řešení AC Pramen implementované v lázních Velichovky zajišťuje lázním provázání provozních, léčebných i ekonomických dat do jednoho systému.

V Lázních Darkov řešení AC Pramen podporuje všechny hlavní firemní procesy a pomáhá kontrolovat ekonomiku provozu lázní.