Azure IoT Suite


Internet věcí (IoT – Internet of Things) začíná vašimi věcmi – tedy věcmi, na nichž vaše podnikání nejvíc závisí. Internet věcí je o nových způsobech, jak shromáždit vaše data. Pronikněte do světa dat s řídicími panely Internetu věcí. Odhalte informace, které lze převést na akce. A modernizujte způsob, kterým podnikáte. Vítejte v Internetu vašich věcí, v Microsoft Azure IoT Suite.

  • MSFT_IotPartners_Icons_GetStarted_74x60_W
    Začněte během pár minut

  • MSFT_IotPartners_Icons_ConnectDevice_74x60_W
    Připojujte libovolná zařízení

  • MSFT_IotPartners_Icons_PredictFuture_74x60_W
    Předvídejte budoucnost

  • MSFT_IotPartners_Icons_TransformBusiness_74x60_W
    Automatizujte transformaci

  • Použijte předkonfigurovaná řešení. Urychlete své projekty Internetu věcí a získejte náskok před konkurencí.

  • Pomocí otevřeného a flexibilního řešení můžete připojit pestrou škálu existujících typů zařízení a operačních systémů.

  • Využívejte pokročilou analýzu a strojové učení a získejte ze svých dat informace, které dříve nebyly dostupné.

  • Integrujte své stávající podnikové systémy a využijte existující procesy a data na maximum.

Sada Azure IoT Suite je kolekce předem nakonfigurovaných řešení integrovaných do Internetu věcí sady Azure, jedné z nejúplnějších platforem pro vaše IoT projekty. Můžeme vám pomoci připojit zařízení prostřednictvím programu certifikace Azure pro Internet věcí, který zautomatizuje vaše koncové operace. Otestujte svoji hypotézu Internetu věcí během pár minut, připojte se k jakémukoli zařízení napříč libovolnou platformou a poté rozšiřte svoje řešení Internetu věcí o prostředky, které jsou pro vaše podnikání důležité, kdekoli na světě.

Moduly a funkce

Řešení Internetu věcí mění odvětví zpracování ropy a zemního plynu
Společnost Rockwell Automation rozšiřuje svá špičková řešení o výkonné služby v rámci Internetu věcí Azure, jejichž cílem je poskytnout zákazníkům přehledné informace v každém bodě dodavatelského řetězce v odvětví zpracování ropy a zemního plynu a pomoci jim předvídat problémy dříve, než nastanou.

Zařízení zapojená do těžby, přemísťování, rafinace a prodeje ropy jsou drahá a robustní a pochází od stovek výrobců. S podporou Internetu věcí (IoT – Internet of Things) rozšířila společnost Rockwell Automation své systémy, které umožňují sledovat tato cenná kapitálová aktiva, a využila tato data pro prediktivní a dokonce i preventivní údržbu. Řešení přinášejí potenciál k transformaci dodavatelského řetězce zpracování ropy a mohou příznivě ovlivnit výsledky světové produktivity, což by se mohlo v konečném důsledku promítnout i do cen na čerpacích stanicích.
Podpora automatizace prostřednictvím řešení Internetu věcí
Když se společnost KUKA snažila zvýšit produkci jednoho ze světově nejznámějších vozů, využila specifické oborové řešení Internetu věcí k automatizaci 60 000 zařízení a robotů za účelem vytvoření úspěšného podniku světové úrovně.

Společnost KUKA propojila roboty a tisíce dalších zařízení v továrně s back-endovými monitorovacími systémy. Zásluhou zjednodušeného prostředí správy je systém schopen se rychle přizpůsobovat změnám požadavků na výrobu a nový výkonný přístup k datům umožňuje společnosti KUKA promítnout zjištěné analytické údaje do výrobních operací.
Podnikový Internet věcí vytváří propojený systém dojíždění
Když doprava v Paříži začala kolabovat, úředníci se rozhodli konat a vytvořili službu Autolib’. V současné době tato inteligentní služba sdílení automobilů postavená na technologiích Internetu věcí od společnosti Microsoft mění způsob dojíždění v Paříži a umožňuje zbavit dopravní komunikace tisíců automobilů.

Propojením stovek kapesních zařízení, více než 4300 dobíjecích stanic, 850 registračních míst a 2300 vozů dokáže společnost Autolib’ využívat datové streamy a získat analytické a statistické údaje, což jí umožní lépe předvídat chování zákazníků, optimalizovat využívání vozidel a přilákat nové členy. Společnost Autolib’ očekává, že do roku 2023 její vozový park nahradí více než 25 000 soukromě vlastněných automobilů, což povede ke snížení emisí oxidu uhličitého o 75 milionů tun.
Rychlejší dodávky léků pacientům
Zdravotnické centrum Great River Medical Center potřebovalo najít způsob, jak dostat léky k pacientům rychleji. Vytvořilo komplexní automatizovaný systém správy léků postavený na technologiích Internetu věcí od společnosti Microsoft.

Podpora dispečerů tísňové linky
Město New Orleans využívá potenciálu Internetu věcí v podobě řešení od společnosti Microsoft, které slouží k výraznému zefektivnění způsobů, jakými dispečeři tísňových linek komunikují s policií a záchranáři.

Technologie


Efektivní připojení a škálování

Připojte se bez obav k libovolnému prostředku, který je pro vás důležitý – od robotiky po nízkonapěťová zařízení, napříč všemi platformami a operačními systémy. Snadno budete moci rozšiřovat počet z jednotek zařízení na několik milionů zařízení.

Analyzujte a reagujte na nevyužitá data

Zachycujte alarmy a výstrahy ze všech vašich připojených prostředků po celém světě. Objevujte potíže dříve, než se z nich stanou provozní problémy. Využívejte výhod pokročilých analytických nástrojů a strojového učení ke zvýšení spolehlivosti a provozuschopnosti vašich procesů. Zkraťte nákladné výpadky a drahé opravy dodržováním předepsané údržby. A přijímejte preemptivní akce místo toho, abyste jen chápali „co“ a „proč“ za predikcemi.

Vizualizujte důležité věci pomocí řídicích panelů IoT

Vytvářejte bohaté řídicí panely IoT a zprávy, které budou zobrazovat vše od indikátorů KPI vysokého výkonu až po podrobnosti o jednotlivých prostředcích. Máte možnost přizpůsobovat vizualizaci, aby měli správní lidé přístup k metrikám, které jsou pro ně důležité a které jsou aktualizované v reálném čase. Přistupujte k datům a zprávám z jakéhokoli zařízení – odkudkoli – a publikujte zprávy do vaší organizace.

Provádějte integraci s vašimi obchodními procesy

Automatizujte dříve ručně prováděné procesy pomocí integrace dat Internetu věcí do vašich stávajících podnikových systémů, jako jsou CRM, ERP a dodavatelský řetězec. Pokud například přestane fungovat produkt na pracovišti zákazníka, v aplikaci CRM se automaticky vygeneruje servisní lístek, z něhož lze přiřazovat různé směrování akcí, například upozornění technika na nutnost opravy problému, odklonění produktu nebo dodávku náhradního dílu zákazníkovi.