Microsoft Dynamics 365 for Field Service


Poskytujte kvalitní servis díky integrované komunikaci se zákazníkem a maximální informovanosti a vybavenosti pracovníků v terénu.


  • Connector.

    Získejte pokročilý plánovací nástroj

    Optimalizujte práci techniků – dosáhněte více schůzek, zrealizujte více pracovních příkazů a snižte počet najetých kilometrů.

  • Connector.

    Vybavte své techniky v terénu

    Poskytněte svých technikům nástroje pro práci v terénu – využijte specializované aplikace pro iOS, Android nebo Windows.

  • Connector.

    Zvyšte zisk díky prediktivnímu servisu

    Přejděte od tradičního modelu reaktivních oprav na více ziskový model prediktivních servisů díky integrovanému sběru dat ze zařízení a pokročilých analýz.



Moduly a funkce


Využívejte nástroje, které pomáhají vašim týmům plánovat schůzky a využívat správné zdroje. Microsoft Dynamics 365 for Field Service obsahuje komplexní nástroje pro servisní techniky a dispečery a také automatizované funkce pro optimální plánování schůzek a pracovních činností pro ně. REXxts
Pokročilá správa servisních smluv, evidence nainstalovaných produktů v různých lokalitách a správa servisních prohlídek a jednorázových zakázek – to jsou některé z funkcionalit Microsoft Dynamics 365 for Field Service. Nástroje pro správu servisních smluv vám pomohou zlepšit poskytování služeb vašim zákazníkům a hledat cestu, jak zvýšit své příjmy. REXxtw
Poskytněte svým týmům vše, co potřebují pro správu skladových zásob pro potřeby servisu přes různé lokality, sklady, depy či automobily. Díky Microsoft Dynamics 365 for Field Service mějte stav servisních skladových zásob vždy aktuální a dostupný a minimalizujte skladové odpisy a pracujte s lepší předpovědí potřeb zásob.
REXCG8
Zvyšte produktivitu svých techniků tím, že jim poskytnete nativní Microsoft Dynamics 365 for Field Service mobilní aplikace s možností online a offline práce. Nezáleží přitom na tom, které zařízení používají. Mají vždy a všude k dispozici informace o zákaznících a produktech, které právě potřebují. Správci mohou spravovat všechny uživatele a zařízení centrálně.
REXxtr
Mějte svého zákazníka ve středobodu každé své činnosti díky Microsoft Dynamics 365 for Field Service. Pomocí zákaznického portálu můžete svým zákazníkům poskytnout úplný přehled o jejich servisních případech, zpřístupnit interaktivní mapu a například fotografie technika na cestě mířícího k nim a samozřejmě průběžné informování a stavu pomocí textových zpráv nebo telefonních hovorů.
REXxtp
Snižte své náklady tím, že budete vysílat servisní techniky k zákazníkům jenom tehdy, když jsou skutečně potřeba. Microsoft Dynamics 365 for Filed Service pomůže odhalit a vyřešit problémy vzdáleně. Připojená servisovaná zařízení vám pomohou vidět a následně řešit problémy ještě před tím, než se o nich vaši zákazníci dozví.

Máte zájem o bližší informace nebo nabídku?