Případové studie Microsoft Dynamics 365

Zavedení systému Microsoft Dynamics CRM

Pomocí systému Microsoft Dynamics CRM se podařilo společnosti TON zkvalitnit komunikaci s potenciálními i stávajícími zákazníky, zlepšit koordinaci obchodních zástupců a zefektivnit marketingové aktivity. Celé řešení je integrováno s ERP systémem Microsoft Dynamics NAV.

Případová studie

Nasazení obchodního systému OSCAR

Výsledkem implementace obchodního systému OSCAR bylo dosažení kompletní podpory řízení obchodních procesů od evidence poptávek, zpracování nabídek a zákaznických tarifů po centrální evidenci obchodních smluv. Nasazené řešení je postavené na technologii Microsoft Dynamics CRM.

Případová studie
Konsolidace a rozvoj systému Microsoft Dynamics

Cílem projektu bylo zjednodušit stávající sytém, integrovat celé IT prostředí do jediné platformy a doplnit informační systém o moderní funkcionalitu zajišťující podporu podnikatelských cílů a dynamický rozvoj. Výsledkem je efektivita využívání IS a optimalizace práce, zrychlení odezvy systému, vyšší úroveň podpory manažerského rozhodování, snadný přístup a sdílení informací i mnoho dalšího.

Případová studie
Real Madrid brings the stadium closer to 450 million fans around the globe, with the Microsoft Cloud

As the leading sports franchise in the world, Real Madrid has a lot to brag about, including more than 100 championships and a passionate fan base. But what the football club didn’t have was a way to directly engage with its 450 million global supporters. That changed when it implemented a comprehensive technology solution based on the Microsoft Cloud platform.

Případová studie
UK Banking Disrupted: Metro Bank Reinvents Customer Service with Microsoft

Metro Bank is reinventing the customer experience by eliminating the all-too-familiar pain-points experienced at a bank – the long waits, complex rules, confusing processes, and barrage of marketing offers. Metro Bank is leveraging technology to give people what they want, and they’re doing it faster, making it easier, and delivering it via the communication channel that’s most convenient to the customer. With nearly 100% year-on-year growth, Metro Bank is succeeding – but not by serving customers, by creating „fans.“

Případová studie

Provoz informačního systému Microsoft Dynamics NAV a IT infrastruktury v cloudu

Pro zákazníka zajišťujeme provoz informačního systému, infrastruktury a koncových zařízení, čímž získal technologicky kvalitní, bezpečné a spolehlivé řešení, provozně a ekonomicky racionální, a to včetně adekvátních služeb. To vše v hybridním scénáři kombinujícím výhody cloudu a lokální infrastruktury.

Případová studie
Microsoft Dynamics and Delta Air Lines: Innovative technology and personal service equals empowered employees and happy travelers

In today’s connected, customer-centric world, it’s all about the customer experience. That’s why Delta Air Lines is differentiating itself in the highly-competitive airline industry by offering a new in-flight customer experience designed and developed in partnership with Microsoft, Avanade, and AT&T on the Microsoft Dynamics for Retail mobile POS platform, running on Nokia Lumia devices powered by Windows Phone 8. The solution will enable Delta to dramatically improve its ability to understand and serve its customers.

Případová studie
Amway brings business ownership to every corner of the globe with Microsoft Dynamics 365

Amway has seen amazing growth and global expansion over the last 60 years, and is now delivering health, beauty, and home care products to consumers around the world. Due to this widespread growth, Amway’s independent business owners were using an abundance of different technological solutions. Amway decided to standardize on Microsoft Dynamics 365 to give its business owners a consistent, easy-to-use experience.

Případová studie

Rapidly-growing UK restaurant chain migrates key business processes to Microsoft Dynamics 365

TGI Friday’s popular and rapidly-growing restaurant franchise in the UK wanted a more scalable, flexible platform for core business processes. To support its ambitious growth, the franchise is consolidating business operations starting with financial management on Microsoft Dynamics 365. Built-in functionality and ease-of-use mean that TGI Friday’s can continue to onboard more business processes while expanding its franchise. Benefits include lower costs, easier access to data, and better insight.

Případová studie

Informační systém Microsoft Dynamics AX

Implementace informačního systému Microsoft Dynamics AX s následným dovyvinutím modulů pro specifické oblasti činnosti. Informační systém nyní pokrývá kompletní proces cenotvorby, automatizaci přípravy ceníků v případě pohybu cen a kurzů, komplexní řízení skladového hospodářství a přehled o ziskovosti prodaných položek. MS Dynamics AX umožnil rozšířit sortiment, výrobu i propagaci a expandovat tak směrem k novým zákazníkům.

Případová studie
Microsoft Dynamics NAV v AC CLOUDu

Zákazníkem je mladá a dynamicky se rozvíjející společnost, pro kterou nedávalo smysl budovat celé interní IT a rozkládat IT mezi více dodavatelů. Microsoft Dynamics NAV je mozkem fungování jejich agend a zároveň pro ně zajišťujeme jak kontinuální správu tohoto informačního systému na míru, tak provozujeme i potřebnou IT infrastrukturu formou IaaS v AC CLOUDu.

Případová studie
Marston’s Delivers Personalized Service in Real-Time with Microsoft Dynamics 365

Marston’s, a nearly 200-year-old UK pub and restaurant brand is known for its heritage, but the company recently recognized a need to reposition itself. The company started an initiative to connect all customer data and align it with marketing activities and even personalized service in the pub, so the company can swiftly react and meet the customers’ needs in real-time. With Microsoft Dynamics 365 Marston’s will deliver exactly what their customers want.

Případová studie
Komplexní řešení pro dopravu, spedici a logistiku

U zákazníka jsme implementovali řešení AC Transport s cílem pokrýt všechny zákazníkem poskytované služby zejména v oblasti kamionové dopravy. Cílem bylo propojit všechny systémy a evidence do jednoho ERP systému a pomocí BI dokázat provoz sledovat, vyhodnotit a rozvíjet požadovaným směrem.

Případová studie
Implementace informačního systému Microsoft Dynamics NAV

Pro velkoobchod, síť 118 maloobchodních prodejen včetně supermarketu COOP Jednoty v Boskovicích jsme dodali podnikový IS na bázi Microsoft Dynamics NAV, který podporuje účtování prodejen kontokorentem, řízení prodejních akcí, cenotvorby a řeší potřeby velkoskladu. Je napojen na pokladní systémy a řeší EDI komunikaci.

Případová studie